Service
en onderhoud

Onderhoud of een storing?

We hoeven ’s nachts niet klaar te staan. Storingen komen zelden voor. Installaties zijn slim uitgedacht in compartimenten en storingen zijn op afstand te verhelpen. We geloven niet in onderhoudscontracten: lucratief, maar niet fair. Het is niet in overeenstemming met de beleving van de allerbeste producten.

Mocht de apparatuur ondanks alle voorzorgsmaatregelen toch een keer niet goed werken, dan kunt u als klant vertrouwen op de vakbekwame en snelle servicedienst.

Werkwijze DEP bij storingen:

1. Storing? Bel met 0900-2255337 (lokaal tarief) of mail naar storing@dep-nederland.nl

2. DEP maakt een globale analyse
> aard van de storing
> raadpleegt uw technisch dossier
> conclusies en aanbevelingen

3. Onze servicemedewerker verzameld de noodzakelijke middelen om uw storing te verhelpen en gaat op weg

4. Onze servicemedewerker ter plaatse
> verhelpt de klacht of plaatst indien mogelijk reserve onderdeel
> plaatst indien nodig en voorradig gratis vervangende apparatuur

5. De servicemedewerker neemt defect onderdeel mee ter reparatie en geeft u na analyse van de storing een inschatting van de eventuele reparatietijd

6. DEP geeft u een inschatting van de reparatietijd, -kosten en geeft u suggesties om problemen te voorkomen

7. Servicemedewerker test in uw aanwezigheid of de klacht is verholpen en alles weer naar behoren functioneert