Deeper Emotions
in People

‘The forgotten sense’

Volgens een onwetende buitenstaander ‘doet’ DEP in licht en geluid. Maar dat is hetzelfde als iemand zegt dat Ferrari auto’s maakt. Natuurlijk ‘doet’ DEP in licht en geluid. Dat hoor je ons niet ontkennen. We doen er alleen hele gave dingen mee. Verrassend gave dingen. Zo vaak zelfs, dat het geen toeval meer kan zijn. Dat ‘doen’ in licht en geluid verzorgen we uiterst professioneel en gepassioneerd goed. Met ontwerpen om mee te verwonderen. Met techniek om te excelleren.

Horecagelegenheden, hotels, winkels, experience centers, maar ook zorginstellingen en bedrijfspanden, overal spelen licht en geluid een vooraanstaande rol. Klanten worden naar binnen geloodst. Consumenten worden met sfeer ‘ingepakt’. De zaak in, de winkel in. Om ze, als het even kan, op een later moment opnieuw te verwelkomen. Waar het behaaglijk is. Waar de experience tot z’n recht komt. Waar in de zorg de patiënten op hun gemak gesteld kunnen worden en waar medisch personeel geconcentreerd hun werk kan doen. Waar bij bedrijven de medewerkers het comfort aantreffen dat elke dag nodig is. De sfeer in onze omgeving speelt een onvervalst grote rol. En het is juist die sfeer waar DEP een uitgesproken rol in kan vervullen.

Omdat gasten en klanten niet alleen de muziek waarderen of alleen naar een mooi uitgelicht product kijken. Ze gaan uit. Ze gaan winkelen. Ze gaan de juiste sfeer beleven. Je dompelt ze onder in entertainment. Onderbuikgevoel, zeg maar. Daar staat DEP voor.

Deeper Emotions in People
Een ruimte wordt ervaren, wordt beleefd. Zo’n ruimte is onderdeel van een groter corporate geheel of is een op zich staande schepping. Punt blijft: wat gebeurt er als die schakelaar op ‘ON’ gaat?

Dan moet de techniek achter die schakelaar natuurlijk de beste keuze zijn. Dat kán niet anders als je wilt dat men de gewenste beleving ervaart. Zo laat je de techniek voor je werken. Je laat techniek je ontwerp versterken. Bij DEP kunnen we dat beter dan ieder ander. Omdat we stuk voor stuk vakmensen zijn die bij elke nieuwe uitdaging de knop weer omzetten, van ‘OFF’ naar ‘ON’.

Volgens ons is sfeer het alles overtreffende zesde zintuig. Sfeer zie je, voel je, ruik je, proef je en hoor je. Allemaal tegelijkertijd. Een complex totaalpakket aan smaakbeleving dat nogal eens wordt vergeten. Of verkeerd wordt ingeschat. Behalve bij DEP. Bij DEP vragen we ons eerst af wat we met licht, beeld en geluid in een ruimte kunnen doen. En wat die ruimte vervolgens met je medewerkers of je bezoekers doet. Die beleving noemen wij ‘The forgotten sense’.